fredag 16 mars 2012

Rosa tårta




Tänkte att jag skulle bryta av lite i allt detta virkande och visa en tårta som jag har gjort istället till en tjej som fyllde 14 år.

Och det här är en av de stora orsakerna till att jag gör en blogg: Jag är en slarvmaja!!! Jag tänkte lägga upp receptet med men vet inte vart jag har det... Den var väldigt uppskattad iaf, så jag ska försöka hitta det nån dag. Minns iaf att det är vitchokladganache och blåbärsgrädde i. Locket är av marsipan, blommorna av sugerpaste och pistillerna av kristyr av nåt slag. Fodrade tyvärr inte så bra så därför syns det blåbär genom locket tyvärr. Får skylla på att jag skulle på bröllop samma dag så jag var aningen stressad.

Men det värsta är väl att när jag väl har samlat allt jag vill ha på en plats, så kommer jag väl glömma bort vart jag har min blogg... =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar