torsdag 15 mars 2012

En helt egen blogg!

Mitt första inlägg på denna blogg som i första hand är tänkt ska handla om min fascination för virkning men man vet aldrig hur den kommer utformas efter hand. Har ju så otroligt många intresseområden, så det får helt enkelt visa sig! =) Misstänker att det även kommer handla en del om matlagning/recept, böcker, mina älskade katter, resor... ja listan kan som sagt var göras lång. Oavsett är tanken att den till en början mest är till för mig själv, så att jag kan samla mina alster och intressen på ett ställe.

Bilden ovan är en del av en virkning jag gjort där jag broderat på den i korsstygn. Bättre och mer detaljerade bilder kommer efter hand. Passar även in på mig, då jag älskar svart, rosa och dödskallar. Det enda som fattas är lite blingbling... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar