lördag 24 november 2012

Väska i african flower!

Flower power! Gjorde en väska i somras i AF och jag älskar de blommorna. Både att göra och att titta på. Är dock inte helt nöjd med hur jag virkade ihop den, så jag ska göra om när jag har tid. Jag har även köpt ett fantastiskt snyggt innerfoder som är mörkt rosa och glansigt som siden! SKA bli klar till nästa sommar iaf. Eller helst till våren...

Lägger upp bilder på när den är under blockning, undersidan och baksidan: både på väskan och på virkningen. Jag verkligen avskyr att fästa trådar, vilket gör att jag brukar undvika sådana här projekt. Men jag gjorde det och jag är riktigt stolt över mig själv! Hoppas bara att jag kan vara stolt över att ha gjort klart den också så småningom! =P

1 kommentar:

  1. Följer din blogg och du gör otroligt fina saker! Gillar färgerna på väskan. :)

    SvaraRadera